sorattarkhis1

شرکت ترخیص کالا از گمرک صباغی زاده

بازرگانی صباغی زاده با بیش از 6 دهه سابقه فعالیت در زمینه ترخیص کالا ، واردات و صادرات ، خدمات بازرگانی و با داشتن پروانه رسمی حق العمکاری  از گمرک جمهوری اسلامی ایران و همچنین استفاده از نیروهای با تجربه و متخصص در امور ترخیص ،  بهره جویی از بازنشستگان گمرکی ، و تسلط کامل بر قوانین و مقررات گمرکی ، و با یاری خداوند متعال توانسته است اعتماد و همراهی  بازرگانان و تجار صنایع مختلف  را  کسب نماید.

ترخیص کالا از گمرک از مهم ترین مراحل تجارت خارجی و بازرگانی است ، در واقع استفاده از ترخیص کار با تجربه و رعایت کردن اصول صحیح اظهار کالا در گمرک و اطلاع  از  تعرفه و ارزش صحیح کالا ، باعث کاهش چشمگیر قیمت تمام شده کالای وارداتی شده و در فضای رقابتی ، تجارتی سود اور را برای بازرگان به ارمغان خواهد اورد .

فلسفه بازرگانی صباغی زاده

بازرگانی صباغی زاده با بیش از 6 دهه سابقه در زمینه واردات و صادرات کالا دارای مجوز کارگزاری گمرک ترخیص کالا در بندر عباس جمهوری اسلامی ایران و کارت بازرگانی-تولیدی، تجاری و صادراتی، آماده خدمت رسانی به فعالین این حوزه می باشد.

best-customer-experience

تجربیات

ما با تجربه تخصصی ترخیص کالاهای مقررات واردات و صادرات همکاری با شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات می باشیم. مشاوران متخصص و با تجربه ما در زمینه های ترخیص، واردات و صادرات کالا آماده راهنمایی شما میباشند.

boxes

ترخیص کالا

ما میتوانیم هر کالایی که نیاز دارید در هر کشوری که باشد یافته، نماینده شرکت را برای بررسی بیشتر وضعیت به محل فروش بفرستیم، خریداری کرده، تشریفات گمرکی کالا را انجام بدهیم و بعد از ترخیص در محل کار شما تحویل دهیم.

amanat

امانت داری

امانت‌ دارى و حفظ اسرار تجارى موکلين، سلامت عملکرد، کنترل دقيق حسابها، تعهد کاری، کاهش زمان و هزینه ترخیص، دقت در محاسبات و تسريع در انجام امور محوله و استفاده از آخرين تصويب‌ نامه‌ها و بخشنامه‌ها رمز موفقيت ماست.

workers

سرمایه انسانی

بازرگانی ما بزرگترین دارایی خود را سرمایه انسانی می‌ داند و سعی در رشد شخصی و تخصصی آنها دارد. تیم‌ های کاری با احترام در کنار هم فعالیت می‌کنند و از نظر رعایت مسئولیت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌ کنند.

مشتریان ما

خدمات ارائه شده ما

اخذ مجوز ثبت سفارش

مجوز تخصیص ارز (نیمایی، حواله، برات)

مجوز سازمان های زیر مجموعه گمرک و مربوط به ترخیص کالا

خدمات حمل و نقل بین المللی و حمل داخلی

گروه بازرگانی صباغی زاده

بازرگانی صباغی زاده مورد اعتماد تجار، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در زمینه واردات و صادرات کالا

 بیش از چندین سال سابقه در زمینه واردات و صادرات کالا دارای مجوز کارگزاری گمرک جمهوری اسلامی ایران و کارت بازرگانی-تولیدی، تجاری و صادراتی، آماده خدمت رسانی به فعالین این حوزه می باشد.

صادرات کالا

انجام خدمات صادرات کالا و مشاوره در این زمینه توسط بازرگانی صباغی زاده با سالها سابقه در زمینه صادرات کالا

ترخیص کالا

ارائه خدمات ترخیص کالا و مشاوره در این زمینه توسط بازرگانی صباغی زاده با سالها سابقه درخشان در زمینه ترخیص کالا

واردات کالا

انجام خدمات واردات کالا و مشاوره در این زمینه توسط بازرگانی صباغی زاده با سالها سابقه در زمینه واردات کالا

چگونه کار می کنیم

این بازرگانی پس از انجام پروژه های متعدد صادرات و واردات با کشور های متعدد تمام امکانات مورد نیاز برای برآورد نیاز های شما را دارد

ما با تجربه تخصصی ترخیص کالاهای مقررات واردات و صادرات همکاری با شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات می باشیم.

ما میتوانیم هر کالایی که نیاز دارید در هر کشوری که باشد یافته، نماینده شرکت را برای بررسی به محل فروش بفرستیم، خریداری کرده، تشریفات گمرکی کالا را انجام بدهیم و بعد از ترخیص در محل کار شما تحویل دهیم.

امانت‌دارى و حفظ اسرار تجارى موکلين، سلامت عملکرد، کنترل دقيق حسابها، تعهد کاری، کاهش زمان و هزینه ترخیص، دقت در محاسبات و تسريع در انجام امور محوله و استفاده از آخرين تصويب‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها و شبکه گسترده ارتباطات رمز موفقيت ماست

بازرگانی ما بزرگترین دارایی خود را سرمایه انسانی می‌داند و سعی در رشد شخصی و تخصصی آنها دارد. تیم‌های کاری با احترام در کنار هم فعالیت می‌کنند و از نظر رعایت مسئولیت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

ثبت سفارش کالا و اخذ مجوز های مورد نیاز

تخصیص ارز و انجام حواله های بانکی و نیمایی

ترخیص کالا از گمرکات کشور

دریایی ، زمینی  و هوایی

مشاوره تخصصی در زمینه واردات ، صادرات و ترخیص کالا

برآورد هزینه های تمام شده ترخیص کالا

مشاوره در خصوص تعرفه گمرکی و ارزش کالاهای وارداتی و صادراتی

تهیه و تنظیم مدارک و اسناد مورد نیاز جهت ترخیص

حل اختلافات گمرکی و شرکت در کمیسیون های رسیدگی به اختلافات گمرکی

صدور انواع بازرسی کالا

بازرسی کالا در مبدا ( COI  ) ، بازرسی بانکی IC  ، بازرسی قبل از حمل ( PSI ) …

اخذ مجوز های قانونی برای واردات و صادرات

استاندارد ، بهداشت ، قرنطینه ، مخابرات ، انرژی اتمی ، ….

خدمات تخلیه و بارگیری ، استریپ و استافینگ ...

خدمات حمل و نقل بین الملی و حمل داخلی

( دریایی ، زمینی ، هوایی …)

از مبدا تا ارسال به انبار صاحب کالا

صدور بیمه نامه های وارداتی و صادراتی

بازرگانی صباغی زاده

صادرات کالا

واردات کالا

ترخیص کالا

اخذ مجوز های صادرات و واردات

ارائه خدمات و تشریفات گمرکی

اخذ مجوز و معافیت ها

مجوز ترخیص ارز(نیمایی، حواله، برات)

انجام نقل و انتقالات ارزی

پیگیری اسناد گمرگی در گمرک ایران

ارائه بیمه و ضمانت نامه

اتاق های مشترک بازرگانی

جدید ترین مطالب سایت

قوانین گمرک ایران

درباره مهم ترین قوانین گمرک ایران بدانید

آشنایی با قوانین گمرک ایران برای ترخیص کاران و فعالان حوزه تجارت ضروری است. این قوانین به تسهیل فرآیندهای گمرکی، تسریع در ترخیص کالا از گمرک و جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان کمک می‌کنند. به‌روز بودن اطلاعات شما در خصوص قوانین جدید گمرک، می تواند نقشی مهمی در موفقیتتان داشته باشد. بنابراین اگر می…

بیشتر بخوانید
مهمترین کالاهای وارداتی ایران

مهمترین کالاهای وارداتی ایران کدام اند؟

واردات کالا بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی کشور را تشکیل می دهد و در صورتی که با بررسی دقیق صورت گیرد، سودآوری زیادی خواهد داشت. برای انجام کارهایی مانند تحلیل فرآیند واردات، برآورد هزینه ها و درآمدها، همچنین مبحث بازگشت سرمایه و کسب سود، قبل از هر چیز باید با مهمترین کالاهای وارداتی ایران…

بیشتر بخوانید
حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی چیست؟ مزایا و معایب آن

حمل و نقل دریایی را می توان یکی از قدیمی‌ترین، ارزان‌ترین  شیوه های جابه‌جایی کالا و مسافر دانست. هر نوع حمل و نقلی که از طریق راه های آبی صورت گیرد، حمل و نقل دریایی یا آبی نام دارد. حال ممکن است، حمل کالا مد نظر باشد یا مسافر. حمل و نقل دریایی، علی رغم…

بیشتر بخوانید

ترخیص کالا از گمرک یک کار کاملا تخصصی است که به مهارت و تجربه نیاز دارد. هر چه قدر تجربه در امور گمرکی بیشتر باشد، سرعت پروسه ترخیص کالا بیشتر خواهد شد.

اگر می خواهید در امر تجارت به موفقیت دست پیدا کنید، باید با بایدها و نبایدهای واردات آشنا باشد و تا بتوانید پروسه های اداری و تشریفات خاص را در جهت ترخیص کالا انجام دهید. در صورتی که با این تشریفات گمرکی آشنایی نداشته باشید، بایستی از یک شرکت ترخیص کالا کمک بگیرید .

بازرگانی صباغی زاده بهترین شرکت ترخیص کالا  با بهره گیری از ترخیص کاران حرفه ای و سال ها تجربه عملی موفق در زمینه انجام امور واردات و صادرات مشاوره و ترخیص کالا آمادگی خود را جهت ارائه به تجار محترم و اشخاص حقیقی و نمایندگی محترم شرکت ها اعلام می دارد.

شرکت ترخیص کالا چیست ؟

شرکت ترخیص کالا یک شرکت حقیقی یا حقوقی است که کلیه امور گمرکی را به عنوان نماینده وارد کننده یا صادر کننده کالا انجام می دهد.

 

   ترخیصکار یا حق العمل کار؟

درست است که برخی ترخیص کار را با نام حق العمل کار می شناسند، اما باید بدانید که این دو با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • ترخیص کار برای حق العمل کار شدن بایستی مجوزهای لازم و پروانه کاری را دریافت کند.
  • ترخیص کار برای ترخیص کالا از گمرک از تجار وکالت می گیرد و به عنوان نمایندگی مستقل صادرکننده یا وارد کننده کالا فعالیت می کند.در حالی که حق العمل کار با نام خود و بدون دریافت وکالت، اما به نیابت از شخص تجار ترخیص کالا را انجام می دهد و به عبارتی نماینده غیر مستقل او محسوب می شود.
  • چنانچه در روند ترخیص کالا اختلالی به وجود بیاید، ترخیص کار هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. بلکه باید خود تجار مسئولیت آن را قبول کند. اما یک حق العملکار بایستی مسئولیت انجام تمامی امور و اقدامات نامتعارف را بپذیرد و پاسخگو باشد.

 

وظایف شرکت ترخیص کالا چیست؟

مهم ترین وظایف شرکت ترخیص کار گمرک در جهت انجام تمامی امور ترخیص کالا از گمرک شامل موارد زیر می شود:

  • شرکت ترخیص کالا می تواند حتی قبل از ورود کالا به گمرک باعث کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به مدت زمان ترخیص کالا از گمرک شود. بعد از ورودی کالا به گمرک ترخیص کار به گمرک مراجعه و قبض انبار را دریافت می کند.
  • مشاوره های مورد نیاز را در جهت تعرفه های گمرکی تعیین ارزش کالا را به تجار می دهد.
  • کارهای مربوط به اظهار نامه های مختلف مانند اظهار منشا ارز انجام بدهد و کد ساتا را از بانک دریافت کند.
  • کلیه مدارک، مجوزهای لازم و اظهارنامه را تنظیم و آماده می کند و به گمرک ارائه می دهد.
  • شرکت ترخیص کالا از تعرفه های گمرکی نرخ عوارض کالا باخبر است و می تواند پروسه ترخیص کالا را با سرعت بالا و کم ترین هزینه انجام بدهد.
  • کلیه اطلاعات راجع به بخش نامه ها و قوانین ترخیص کالای را می داند و بر سیستم های ترخیص کالا تسلط کامل دارد.
  • برای پیگیری روند ترخیص کالا، ترخیص کار حضور دائمی در گمرک دارد.

 

آیا شرکت ترخیص کالا به دریافت پروانه نیاز دارد؟

برای انجام امور ترخیص کاری شخص باید پروانه ترخیص کاری داشته باشد. ابتدا ترخیص کار یک درخواست کتبی برای دریافت پروانه ترخیص کاری به اداره گمرک می فرستد. سپس بعد از تایید رسمی درخواست او و در صورتی که شخص واجد الشرایط ترخیص کاری باشد، پروانه مربوطه برای او صادر می شود.

معمولا بعد از صدور پروانه ترخیص کار یک کارت یکساله هم به آن فرد می دهند تا فرد بتواند در طول این یک سال در گمرکات مختلف کشور فعالیت کند. در صورتی که ترخیص کار در طول فعالیت خود اشتباهی انجام ندهد، پروانه ترخیص کاری آن تمدید می شود.

 

چگونگی تعیین مسیر ترخیص کالا

شرکت ، هزینه ترخیص کالا ، مدارک و کالای مورد نیاز را بررسی می کند تا بتواند توسط کارشناسان گمرکی در یکی از مسیرهای سبز، زرد و قرمز قرار بگیرد.

کالای مورد نظر را در سامانه EPL به ثبت می رساند و در صورتی که مشمول معافیت مالی نبود، مبلغ گمرکی آن را پرداخت می کند و  بعد بسته به شرایط کالا بایستی مسیری را که برای کالا تعیین شده را طی کند. شرکت ترخیص کالا در هر کدام از مسیرهای نام برده، متفاوت عمل می کند می باشد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

  • مسیر سبز

ترخیص کار باید به قسمت خروج مراجعه و اجازه خروج را کسب کند تا بتواند کالا را بارگیری کرده و از گمرک خارج کند.

  • مسیر زرد ‌

در مسیر زرد کالا توسط کارشناس مجازی گمرک بررسی می شود و شرکت ترخیص کالا بایستی باید برخی فاکتورهای لازم شامل قیمت، کیفیت و … را بررسی کند.

  • مسیر قرمز

کالا و کلیه مدارک ارائه شده برای بازرسی بیشتر به کارشناس مجازی یا حضوری ارجاع داده می شود و ترخیص کار موظف است که کارشناسان را در این مسیر همراهی کند.

 

خدمات بازرگانی صباغی زاده

خدمات بازرگانی صباغی زاده شامل ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور به عنوان شرکت ترخیص کالا از دبی شرکت ترخیص کالا از بندرعباس شرکت ترخیص کالا از بوشهر و کارگزار رسمی گمرک فعالیت می کند.

کلیه امور از جمله خدمات کارت بازرگانی، اخذ ثبت سفارش یک روزه، ترخیص کلیه کالا های مجاز وارداتی، ارائه پرینت اظهارنامه وارداتی، اخذ مجوزها و معافیت ها از کلیه سازمان های مربوطه، گشایش اعتبارات اسنادی و حواله بانکی و پیگیری در گمرک توسط کارشناسان مجرب، دوراظهاری و غیره می باشد.

 

ویژگی های شرکت ترخیص کالا در تهران

از مهم ترین ویژگی های ترخیص کالا در تهران می توان از موارد زیر نام برد:

  • امین بودن و رعایت محرمانه بودن امور تجاری بازرگانان
  • حفظ امنیت اقتصادی و مالی بازرگانان
  • صداقت، سرعت و دقت در کلیه امور
  • تعیین ارزش و قیمت ترخیص طبق تعرفه های گمرکی
  • ارائه به موقع اطلاعات به صاحب کالا
  • تحویل و ترخیص کالا در حداقل زمان ممکن

 

تجارت موفق با شرکت ترخیص کالا گمرک

شرکت ترخیص کالا به روند ترخیص کالا و یک تجارت موفق سرعت می بخشد و هر چه کالا زمان کمتری در انبار باشد، هزینه های شرکت وارد کننده کمتر می شود. و همین امر سودآوری را بیشتر می کند.

این در حالی است که بدون کمک شرکت ترخیص کالا پروسه ترخیص کالا به عقب می افتد. در این صورت، کالا در انبار به شکل راکد می ماند و تجار را متحمل ضرر و زیان می کند و حتی می تواند بخشی از سرمایه خود را از دست بدهد.

بازرگانی صباغی زاده در زمینه امور تجاری از قبیل واردات از کشورهای تولید کننده، ثبت سفارش کالا ، ترانزیت کالا اخذ مجوزهای لازم، تنظیم اظهارنامه ، حمل و نقل، ترانزیت و ترانشیپ کالا، انجام حواله جات بانکی و غیره همراه شماست تا بتوانید به یک تجارت موفق و سودآور دست یابید.

 

سوالات متداول پیرامون شرکت ترخیص کالا

  1. چرا برای ترخیص کالا به شرکت ترخیص کالا نیاز داریم ؟

شرکت ترخیص کالا به کلیه امور گمرکی، پیچیدگی ها و باید و نبایدهای یک تجارت موفق آشنایی دارد می تواند از ثبت سفارش کالا تا ترخیص کالا به شما کمک کند.

  1. مزایای بازرگانی صباغی زاده به عنوان شرکت ترخیص کالا چیست؟

سال ها تجربه ، مشاوران باتجربه، سرعت و دقت در کلیه امور گمرکی، وقت شناسی و امانت داری، هزینه منصفانه

  1. هزینه ترخیص کالا چقدر است ؟

هزینه خدمات ترخیص کالا به تعداد و حجم کالا،  نحو  بارگیری و بسته بندی کالا، تخلیه بار هزینه آزمایشگاه اخذ مجوزات انبار داری بازرسی کالا و به طور کلی سخت و آسان بودن ترخیص کالا و هزینه های دیگر بستگی دارد.

experience

دانش و تجربه

transportation

حمل و نقل سریع

money

قیمت رقابتی

safety

حمل و نقل امن

bailment

امانتداری

consulting

مشاوره رایگان