ترخیص کالا از چین به ایران

ترخیص کالا از گمرک چین از موضوعات مورد بحث ما در این مقاله است. با توجه به اینکه کشور چین یکی از کشورهای پهناور و پر جمعیت در جهان محسوب می گردد و از لحاظ موقعیت و ارزش های اقتصادی نیز در رتبه های اول جهانی قرار دارد، مسلم است که می تواند با دیگر کشورهای جهان از روابط تجاری قابل توجهی برخوردار باشد.

جالب است بدانید بخش عظیمی از این تجارت وقف ایران شده است. امروز در این مقاله قصد داریم به صفر تا صد ترخیص کالا از چین به ایران بپردازیم که قطعاً برای بسیاری از تجار و بازرگانان مفید واقع خواهد بود. قبل از آنکه به چگونگی این مراحل بپردازیم، باید بدانید که برای صادرات و واردات با کشور چین شما به یک بازرگانی ترخیص کالا با سابقه و معتبر نیاز دارید.

ترخیص کالا از چین به ایران
سایت ترخیص کالا از چین به ایران

4 مورد از مهم ترین مراحل ترخیص کالا از چین به ایران

طریقه ترخیص کالا از چین به ایران از جمله موضوعاتی است که ذهن بیشتر تجار را به خود مشغول کرده است. با هم این مراحل را برمی شماریم.

  1. شناخت تولید کننده یا فروشنده در چین

یکی از اولین مراحل خدمات ترخیص کالا از گمرک چین شناخت فروشنده است. تجار حتماً باید به یک شناخت نسبی از خریدار و یا فروشنده در چین دست پیدا کنند تا تجارتی مطمئن و خوب داشته باشند.

  1. هماهنگی برای دریافت نمونه فیزیکی کالاها

قبل از بستن قرارداد حتماً از نوع کالای دریافتی از سوی تجار چین مطمئن گردید که حتما مطابق با خواسته شما باشد.

  1. ثبت سفارش

جهت ترخیص کالا شما باید شماره قبض انباری که دریافت نموده اید را در سیستم ثبت کنید. پس از ثبت سفارش نوبت به تأیید آن می رسد که از سوی کارشناسان انجام می گیرد.

  1. دریافت اظهارنامه

نحوه ترخیص کالا از چین به ایران همانند سایر کالاهای وارداتی همچون ترخیص کالا در تهران به کشور می باشد، با تنظیم اظهارنامه و ثبت آن در سیستم گمرکی اجازه ترخیص کالا نیز صادر خواهد شد. ارزیابی اظهارنامه توسط کارشناسان گمرکی و ارائه مدارک لازم نیز از مراحل آخر ارسال کالا از چین به ایران می باشد.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

نگاهی بر مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از چین به ایران

مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از گمرک چین  نیازمند دریافت برخی از مجوزهای قانونی و اسنادی است که از سوی گمرک تعبیه می گردد. این مدارک شامل اسناد زیر می باشد.

  • قبض انبار
  • ترخیصیه
  • فاکتور INVOICE
  • گواهی مبدأ
  • فهرست عدل بندی
  • بارنامهBILL OF LOADING
  • بیمه نامه در صورت وجود INSURANCE POLICY
  • گواهینامه استاندارد
  • برخی از مجوزهای قانونی
  • گواهی بازرسی
  • و …

ثبت سفارش خدمات یا مشاوره:

Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, jpeg, Max. file size: 20 MB.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

نحوه محاسبه مدت زمان حمل بار از چین به ایران

معمولاً فاصله و مدت زمان حمل دریایی از چین به ایران برای هر تجار و بازرگانی از اهمیت وافری برخوردار است. زیرا شرکت ها قصد تولید محصولی را داشته و به موارد اولیه نیاز دارند. بنابراین مهم است که در ترخیص کالا از چین به مدت زمان حمل بار توجه کرد.

در حقیقت هنگامی که حمل کالا از طریق کشتی از چین به ایران صورت می پذیرد، نمی توان زمان دقیقی مشخص کرد اما به طور کلی بین 30 تا 35 روز به طول می انجامد تا کالا وارد گمرک شود. سه عامل مهم از جمله فرایند قبل از بارگیری، بارگیری و مدت زمان مسیر دریایی تا رسیدن به مقصد و تخلیه بار و شروع عملیات ترخیص در صرف مدت زمان حمل بار از چین به ایران تأثیرگذار هستند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ترخیص کالا از چین به ایران

یکی دیگر از موضوعات مهم و چالش بر انگیز در حوزه شرایط ترخیص کالا از چین به ایران پرداخت هزینه ها برای ترخیص کالا می باشد. به نظر شما، صاحب کالا موظف است چه هزینه هایی را متقبل شود؟ از جمله هزینه ترخیص کالا از چین به ایران می توان به عوارض پرداخت کالاها بنابر نوع کالا و کد تعرفه دسته بندی شده اشاره کرد. این عوارض ها برای همه کالاهای وارداتی در نظر گرفته شده است.

از دیگر عوامل مهم در قیمت ترخیص کالا از چین به ایران نیز می توان به هزینه های مربوط به حمل و نقل کالاها از چین، هزینه اخذ مجوز، هزینه بارگیری، هزینه آزمایشگاه، هزینه بازرسی، هزینه و قیمت حمل کانتینر از چین به ایران و بسیاری دیگر از فاکتورها که از سوی صاحب کالا پرداخت می شوند، اشاره کرد. لازم به ذکر است که یکی از با ارزش ترین مدارک برای ترخیص کالا از چین به ایران مجوزهای قانونی هستند که برای دریافت آنان نیز مبالغی پرداخت می شود. با اطمینان به خدمات بازرگانی صباغی زاده در پرداخت هزینه های گمرکی خود صرفه جویی نمایید.

مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از چین به ایران،
هزینه ترخیص کالا از چین به ایران

اکثرا چه نوع کالاهایی از چین وارد ایران می شوند؟

در حوزه واردات کالا از کشور چین و ترخیص آن ها از گمرک نمی توان تنها به کالاهای خاص اشاره نمود. زیرا این کالاها محدود نبوده و ما بخش گسترده ای از تجارت خود را با این کشور به ارمغان می آوریم. از جمله کالاهای پرکاربرد و مهمی که از چین به ایران وارد می گردند شامل:

  • تجهیزات اداری
  • تجهیزات و مواد دارویی
  • تجهیزات تزئینی
  • لوازم خانگی
  • انواع موبایل و تکنولوژی ها
  • انواع تلویزیون و لوازم الکتریکی
  • و …

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

شرکت ارسال کالا از چین به ایران

شرکت های بازرگانی ضمن اینکه از دانش و تجربیات بسیار خوبی در حوزه ترخیص کالای صادراتی برخوردار هستند با مشاوره و ارائه راه حل می توانند تجار را برای عبور بسیاری از مسیرهای سخت و دشوار راهنمایی کنند. در سایت ارسال کالا از چین به ایران تمامی اطلاعات درج شده است. برای ترخیص کالا از گمرک چین به ایران، ارائه مدارک و بسیاری دیگر از مراحل می توانید با بازرگانی صباغی زاده هماهنگ شوید.

کالاهای صادراتی از چین بیشتر در کدام گمرک ها ترخیص می گردند؟

 

بیشتر کالاهای چینی از راه های هوایی و بندری وارد گمرک هایی همچون گمرک بندر شهید رجایی و گمرک جلفا می گردند. ترخیص کالا از گمرک بندرعباس نیز قابل توجه کالاهای صادراتی است. با توجه به اینکه این گمرک ها یکی از پر تردد ترین گمرک های ایران محسوب می گردند، برای اینکه بتوانید پروسه ترخیص کالا از چین را آغاز کنید، می بایست از شرکت های بازرگانی درخواست کمک کنید.

بازرگانی صباغی زاده با در نظر گرفتن تمامی مراحل آشنایی با آن ها در زمان و هزینه تجار صرفه جویی می کند. پیشنهاد می کنیم برای ترخیص کالا از مرزهای هوایی یا زمینی استفاده کنید تا در صف محموله های بزرگ قرار نگیرید.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

سوالات متداول در رابطه با ترخیص کالا از گمرکات چین

در ترخیص کالا از چین به ایران چه عواملی بر هزینه حمل کانتینر از چین تأثیر دارد؟

عواملی مانند نوع محموله و کالا، شهر مبدأ و مقصد، حجم کل محموله و وزن کل محموله بر میزان هزینه های پرداختی ترخیص کالا از چین به ایران تأثیرگذار هستند.

شرکت صباغی زاده چه خدماتی در حوزه ترخیص کالا از چین به ایران ارائه می نماید؟

برخی از خدمات بالقوه ما در حوزه ترخیص کالا از چین به ایران شامل تحویل کالا در اکثر نقاط کشور چین، انجام تشریفات صادرات در شهرهای مختلف چین، صدور اسناد صادراتی در مبدأ (چین)، خرید از چین تحویل در ایران، ارائه مشاوره های رایگان و ... می باشد.

این شرکت در خصوص پرداخت هزینه های ترخیص کالا از چین به ایران چه خدماتی دارد؟

پرداخت هزینه حمل بار در مبدأ (چین)، پرداخت هزینه حمل کالا جهت ارسال از چین به کشورهای دیگر و پرداخت هزینه خرید کالا در مبدأ (چین) از جمله خدماتی هستند که جهت حال رفاه مشتریان و پرداخت های سریع و آسان جهت ترخیص کالا از چین به ایران تعبیه شده اند.

5/5 - (3 امتیاز)