شرکت ترخیص کالا از گمرک عمان

عمان یکی از کشورهای محبوب برای تجارت با ایران است به همین دلیل شرکت های خصوصی و فعال سعی دارند با این کشور شیخ نشین تجارت برقرار کنند. به دلیل مسافت نزدیک عمان با ایران، در کشور عمان حمل و نقل کالا نسبت به کشورهای دورتر آسان تر است.

ترخیص کالا گمرک عمان
نحوه ترخیص کالا از گمرک عمان

نحوه ترخیص کالا از گمرک عمان

ترخیص کالا از گمرک عمان یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبین کالاها و البته بهترین شرایط برای سودآوری و واردات و صادرات موفق تر می باشد.  بازرگانی صباغی زاده بهترین انتخاب به عنوان شرکت ترخیص کالا از گمرک است که با کادری مجرب از ترخیص کاران کلیه کارهای بازرگانی و ترخیص کالا در گمرک عمان را انجام می دهند و با به کارگیری بهترین روش های ترخیص کالادر گمرک عمان به شما کمک می کنند که یک تجارت موفق را تجربه کنید.برای اطلاع از بخشنامه های گمرکی ایران به صفحه ی بخشنامه ها وارد شوید

ترخیص کار گمرک عمان یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبین کالاها و البته بهترین شرایط برای سودآوری و واردات و صادرات موفق تر می باشد.  بازرگانی صباغی زاده بهترین انتخاب به عنوان شرکت ترخیص کالا از گمرک است که با کادری مجرب از ترخیص کاران کلیه کارهای بازرگانی و ترخیص کار گمرک عمان را انجام می دهند و با به کارگیری بهترین روش های ترخیص کالا از گمرک عمان به شما کمک می کنند که یک تجارت موفق را تجربه کنید.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

مشکلات ترخیص کالا گمرک عمان

کشور سلطان نشین در منطقه خاور میانه دریای عرب دریای عمان و خلیج فارس قرار گرفته است. سومین کشور وسیع در شبه جزیره عربستان و یک شهر بندری است.

یکی از اصلی ترین مشکلات در خصوص ترخیص کالا در گمرک عمان عدم اخذ مجوز خروج کالاست. کالاهای موجود در انبار اداره گمرک باید پروانه سبز ترخیص کالا یا گمرکی بگیرند. در غیر این صورت اجازه خروج هیچ کالایی به صاحبین کالاها داده نمی دهند.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

ثبت سفارش خدمات یا مشاوره:

Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, jpeg, Max. file size: 20 MB.

طریقه ترخیص کالا از گمرک عمان

طریقه ترخیص کالا از گمرک عمان توسط تجار ایرانی

ایران دارای مقدار تقریبی 650 کیلومتر مرز ساحلی با دریای عمان است. مرز گسترده دریایی با ایران و تسهیلات مناسب برای تجار وارد کننده کالا از عمان این کشور را به یک قطب مهم در تجارت ایران تبدیل کرده است. پرداخت تعرفه گمرکی در عمان بر مبنای ارزش گذاری کالا انجام می شود. پرداخت این هزینه برای خروج کالا از انبار گمرک عمان الزامی و ضروری است.

برخی از کالاهای مهم شامل موارد زیر می شود:

  • سیمان
  • میلگرد
  • ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل
  • روغن های صنعتی
  • مواد غذایی

مراحل و مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از گمرک عمان

  • ارائه سوابق تجاری یا مجوز فعالیت تجاری
  • ارائه گواهینامه معتبر عضویت شرکت در اتاق بازرگانی عمان
  • گواهی مبدأ
  • فاکتور خرید
  • لیست عدل بندی
  • فهرست کالاهای صادراتی
  • بارنامه
  • مانیفست کالا
  • مجوز تحویل کالا به شرکت حمل بین ‌المللی
  • پروانه ترخیص کننده کالا
  • تکمیل اظهارنامه برای ترخیص کالا
  • پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک عمان ( هزینه های مالیاتی و گمرکی)

قوانین سخت گیرانه اداره گمرک عمان

تجار باید فاکتور خرید مربوط به کالا را به اداره گمرک ارائه دهد. البته سخت گیری در اداره گمرک عمان تحت قوانینی است که امکان خروج کالاهای ممنوعه از مرز نمی دهد. برخی از افراد سودجو با جعل اسناد مدارک ساختگی یک کالای ممنوعه سعی دارند، کار ترخیص کالا در گمرک عمان انجام دهد. باید بگوییم که در عمان این کارها با سخت گیری تمام انجام می شود.

 این کالاها ممکن است به اشتباه وارد اداره گمرک شود. اما بعد اداره گمرک متوجه ممنوعیت این کالاها می شود.

قوانین ترخیص کالا از گمرک عمان
ضرر مالی به دلیل کالای برگشتی

ضرر و زیان مالی به دلیل کالای برگشتی

در غیر این صورت، کالاهایتان مجدد به مرزهای کشور عمان بازگردانده می شوند. این کار اعتبار و سرمایه شما را با مشکل مواجه می کند. کالاهای برگشتی تا مدت زمان زیادی به دست صاحبین کالا نمی رسند. به همین خاطر بازرگانان را دچار ضرر و زیان مالی می کند. این در حالی است که بسیاری از کالاهای بازرگانان ایرانی می ‌توانند در عمان ترخیص شوند و دوباره به ایران صادر شوند.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

خدمات بازرگانی صباغی زاده در زمینه ترخیص کالا

بازرگانی صباغی زاده به عنوان شرکت ترخیص کالا از گمرک عمان در زمینه ترخیص کالا و کمک به بازرگانان سابقه درخشانی دارد. حق العمکاری صباغی زاده مجوز کلیه خدمات مدیریت امور مالی و مسائل حقوقی و روابط کاری  و ترخیص کالا را دارد. از سایر خدمات بازرگانی صباغی زاده می توان از موارد زیر نام برد:

شرایط ترخیص کالا از گمرک عمان

ترخیص بار از گمرک عمان نیاز به شرایط خاصی دارد و تابع قوانین کشور عمان است. برخی از قوانین ترخیص کالا از گمرک عمان شامل: ثبت شرکت در کشور عمان و داشتن وکیل عمانی برای انجام امور ترخیص کالاهایی می شود که نیاز به خدمات‌ پس ‌از فروش دارند.

 بر طبق قوانین ترخیص کالا وارداتی از عمان برخی از کالاها شامل معافیت عوارض گمرکی می شوند. معافیت این کالاها یکی از مهم ترین مزایای بازار آزاد کشور عمان محسوب می شود.

کالاهای معاف از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی

برای ترخیص انواع کالای از گمرک عمان و با هدف صادرات مجدد کشور عمان به بازارهای همسایه، به تجار یا صاحبین برخی از کالا تسهیلاتی داده است که به موجب آن به این کالاها عوارض گمرکی تعلق نمی گیرد: کالاهای معاف از عوارض گمرکی شامل موارد زیر می شود:

  • انواع مواد اولیه خوراکی
  • چای
  • برنج
  • گندم
  • آرد ذرت
  • انواع گوشت حلال
  • میوه تازه
کالاهای معاف از عوارض گمرکی عمان
شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

تعرفه های گمرکی برای ترخیص کالای صادراتی به عمان

پروسه ترخیص کالا در عمان تابع برخی شرایط و ضوابط است که با ارائه برخی از اسناد مهم و مدارک و آگاهی به فوت و فن راه های ترخیص کالا در گمرک عمان می توانید کار ترخیص کالا را انجام بدهید.

هزینه انبارداری، سود بازرگانی، تعداد مجوزهای لازم برای واردات کالا، هزینه ثبت سفارش و غیره تمام عواملی هستند که تعرفه های گمرکی در عمان را تعیین می کنند.جهت اطلاع بیشتر درباره ثبت سفارش کالا به صفحه ی خدمات ثبت سفارش کالا وارد شوید.

قوانین ترخیص کالا از عمان به نحوه ای سخت گیرانه است که اگر تجربه کافی در امر تجارت نداشته باشید، ممکن است نتوانید به تنهایی کار ترخیص کالایتان را انجام دهید. بنابراین برای صادرات، واردات و ترخیص کالا در گمرک عمان به افراد متخصص اعتماد کنید تا بتوانید فعالیت تجاری پرسودی داشته باشید.

کارشناسان ترخیص کار بازرگانی صباغی زاده با کسب تجارب فراوان در زمینه تجارت و بازرگانی، صادرات و واردات، ترانزیت و حمل و نقل کالای شما با مناسب ترین قیمت برای رسیدن به تجارتی موفق همراه شما هستند. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.برای اطلاع از نرخ رسمی ارز به صفحه ی نرخ رسمس ارز گمرک وارد شوید

سوالات متداول در رابطه با ترخیص کار گمرک عمان

نحوه تماس برای انجام ترخیص کالا از گمرک عمان چگونه است؟

شما می توانید وارد سایت ما شوید و با شماره تماس داخل سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

هزینه های ترخیص کالا از گمرک عمان چقدر است؟

همان گونه که در مقاله ذکر شد عوامل مختلفی هستند که روی قیمت ترخیص کالا تاثیر می گذارند.بازرگانی صباغی زاده به شما تضمین مناسب ترین قیمت را می دهد.

بیشترین کالاها برای انجام ترخیص کالا از گمرک عمان کدام ها هستند؟

طبق آمار کالاهایی مانند شمش فولاد و آهن بیشترین صادرات ایران به عمان می باشند.

3.4/5 - (5 امتیاز)