ترخیص کالا از گمرک جلفا

جلفا شهری در استان آذربایجان شرقی است که با توجه به هم مرز بودن با کشور روسیه بسیاری از مبادلات اروپایی در آن منطقه صورت می پذیرد. ترخیص کالا از گمرک جلفا دارای یکسری قوانین و مقرارت خاصی است. اصولاً محصولاتی همچون پلاستیک، محصولات ساختمانی، قیر و … از جمله محموله های صادراتی هستند که از این گمرک ترخیص می شوند. بازرگانی صباغی زاده یکی از برترین شرکت های بازرگانی در حوزه ترخیص کالا است که یکی از خدمات خود را در حوزه ترخیص کالا در گمرک جلفا به عمل می آورد.

موقعیت گمرک جلفا چگونه است

گمرک جلفا واقع در شهرستان گمركي جلفا و در فاصله 135 كيلومتري مركز استان آذربايجان شرقي قرار گرفته است. درواقع این گمرک یکی از بزرگ ترین گمرک های کشور محسوب می شود که تا کنون شاهد بسیاری از واردات و صادرات کالاها از کشورهای متنوع بوده است. از شعب این گمرک که در سایر نقاط شهر پراکنده شده اند می توان به گمرك پل چوبي، گمرك منطقه آزاد ارس و بازارچه مرزی اشاره کرد. این منطقه نیز همانند ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی برای ورود و خروج کالا دارای ضوابط و قوانینی است که برای ترخیص کالا در گمرک جلفا و سریع تر پیش رفتن امور به ترخیص کار حرفه ای نیاز دارید.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

مراحل ترخیص کالا از گمرک جلفا شامل چه ضوابطی می گردد

نحوه ترخیص کالا از گمرک جلفا در تمامی گمرک های این منطقه یکسان است. شما با طی مراحل زیر می توانید نسبت به صادرات و واردات کالای خود اقدام کنید.

در وهله اول شما باید قبض انبار خود را دریافت کنید که برای آن نیاز است، مدارک کالا از فروشنده به خریدار ارسال گردد. قبض انبار سندی است که نشان می دهد، کالای شما وارد این انبار شده و در آنجا نگه داری می گردد.
ترخیص کار گمرک جلفا را تنها صاحبانی که از کارت بازرگانی برخوردار هستند و فرد ترخیص کاری که دارای کارت حق العملکاری می باشد، می توانند انجام دهند.
پرداخت مالیات و تعرفه های گمرکی نیز از دیگر مراحلی است که اجازه ترخیص کالا را صادر می کند.
تنظیم اظهارنامه و تحویل آن به گمرک با ارائه مدارکی همچون ( کارت بازرگانی، گواهی ثبت سفارش، فاکتور خرید و فروش، گواهی بازرسی، گواهی آزمایشگاه و …) از مهم ترین مراحل ترخیص کار گمرک جلفا است.
در نظر داشته باشید که تنها طریقه ترخیص کالا از گمرک جلفا به این صورت است، برخی از کالاها به مجوزهای خاصی نیاز دارند که با ارائه اظهارنامه می توانید آن ها را ترخیص کنید.

در صورتی که میخواهید بدانید که ثبت سفارش چگونه انجام میشود ، خواندن مقاله خدمات ثبت سفارش کالا را از دست ندهید.

ثبت سفارش خدمات یا مشاوره:

Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, jpeg, Max. file size: 20 MB.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

ترخیص کالا از گمرک جلفا چه مزایایی به همراه دارد؟

  • بهره برداری از ابزارهای پیشرفته و وسیله بارگیری مدرن
  • کاهش هزینه های حمل و نقل با توقف و تخلیه و بارگیری قطار در داخل تعدادی از انبارها
  • رونق کامیون ها و دسترسی راحت و سریع تر به آن ها برای حمل کالا و ترخیص کار گمرک جلفا
  • برخورداری از انبارهای بزرگ و خصوصی در محدوده 135 هکتار با امکانات ایمنی
  • سریعتر بودن مراحل انجام تشریفات گمرکی با توجه به سابقه 20 ساله گمرک جلفا
  • معافیت سود بازرگانی تا سقف 15 درصد

مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از گمرک جلفا

لازم به ذکر است که برای ترخیص کالا در گمرک جلفا ، تجار نیازمند ارائه برخی از مدارک و مجوزهای لازم هستند که در اسرع وقف باید تعبیه گردند. همکاری با یک شرکت بازرگانی معتبر در تنظیم این مدارک بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود. از جمله مدارک مورد نیاز ترخیص کالا از گمرک جلفا شامل:

  • کارت بازرگانی
  • گواهی بازرسی
  • پرداخت تعرفه گمرکی و مالیات
  • اینویس
  • بارنامه
  • بیمه نامه
  • مجوزهای لازم (انرژی اتمی، فرهنگ و ارشاد، بهداشت، استاندارد و …)
  • قبض انبار
  • اصل و کپی کارت ملی فروشنده و خریدار
  • پیش فاکتور یا پروفرما اینویس

هزینه ترخیص کالا از گمرک جلفا به چه عواملی بستگی دارد؟

ترخیص کالا در گمرک جلفا از هزینه هایی برخوردار می باشد که با توجه به نوع کالا و تعداد آن متفاوت است. در کل ترخیص کالا در گمرک جلفا مانند ترخیص کالا در تهران چند آیتم وجود دارد که در قیمت ترخیص کالا از گمرک جلفا تأثیر می گذارد. این فاکتورها شامل وارد زیر می گردند.در صورتی بدنبال نرخ ارز گمرک هستید کافی است به صفحه نرخ رسمی ارز گمرکی وارد شوید.

  • هزینه های حمل و نقل کالاها
  • هزینه بازرسی و آزمایشگاه کالا
  • حقوق ورودی و سود بازرگانی

تمامی این هزینه ها می بایست از سوی صاحب کالا و یا نماینده او پرداخت گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

چه نوع کالاهایی به صورت اختصاصی از گمرک جلفا ترخیص می گردند

در برخی از گمرک ها برای اینکه ترخیص کالا به سرعت پیش برود، به صورت اختصاصی به ترخیص کالا در گمرک جلفا می پردازند. این کالاهای اختصاصی شامل موارد زیر هستند.

  • ترخیص تخصصی انواع اسباب بازی کودکان
  • ترخیص تخصصی انواع لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و فریزر، لباسشویی و …
  • ترخیص تخصصی لاستیک
  • ترخیص تخصصی شیر آلات
  • ترخیص تخصصی انواع فرش های دستباف و ماشینی
  • ترخیص تخصصی چسب و دخانیات
  • و ….

شما می توانید با این شرایط ترخیص کار گمرک جلفا بسیاری از کالاهای خود را به کمک شرکت بازرگانی معتبر در سریع ترین زمان ممکن ترخیص نمایید.

دلایل مراجعه به کارشناسان شرکت ترخیص کالا از گمرک جلفا

ترخیص انواع کالای از گمرک جلفا و حتی سایر گمرکات کشور با توجه به اینکه دارای یکسری از قوانین و مقررات می باشد، می تواند سخت و دشوار گردد. به همین خاطر بهره مندی از ترخیص کار و یا حق العملکار که در کار خود نیز زبده و حرفه ای باشد، می تواند عبور از بسیاری مسیرهای گمرکی را هموار سازد. با کمک ترخیص کاران کاربلد، تجار می توانند تمامی امور را بدون هیچ گونه عیب و نقصی به سر انجام برسانند. سایت ترخیص کالا گمرک جلفا تمامی اطلاعات و خدمات لازم را درج کرده است.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

 

ترخیص کار گمرک جلفا می تواند برای تجار و بازرگانان یک موقعیت عالی باشد. در نظر داشته باشید کالاهایی که وارد و یا از این منطقه خارج می شوند، بیشتر نتیجه روابط تجاری با شوروی، اروپای شرقی و اسکاندیناوی هستند. در این گمرک بیش از سه میلیون تن کالا جای می گیرد که این منطقه را به یکی از وسیع ترین گمرک های کشور تبدیل کرده است. بازرگانی صباغی زاده از دیگر خدمات خود را در حوزه ترخیص کالا در گمرک جلفا به عمل می آورد. اگر صرفه جویی در زمان و هزینه و راحت پیش رفتن امور برایتان اهمیت دارد، ما پیشنهاد می نماییم که با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.درصورتی که نیاز به خدمات یا مشاوره داشتید می توانید با ثبت سفارش خدمات یا مشاوره در صفحه ی درخواست مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

سوالات پر تکرار در ارتباط با ترخیص کالا در گمرک جلفا

شرکت بازرگانی صباغی زاده چه خدماتی در حوزه دریافت مدارک ترخیص کالا از گمرک جلفا ارائه می کند؟

این شرکت برای مراجعه کنندگان با نیروهای زبده خود به اخذ ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازد و در خصوص دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص کالا از گمرک جلفا راه کارهای ارزشمندی ارائه می نماید. اظهارنامه صادراتی جهت واردات کلیه کالا های مجاز نیز از خدمات بالقوه این موسسه است.

آیا بازرگانی صباغی زاده در خصوص ترخیص کالا از گمرک جلفا مشاوره ارائه می دهد؟

بله ما از برترین و با تجربه ترین کارشناسان در این حوزه بهره برده‌ایم که به مشاوره در خصوص تعرفه گمرکی و ارزش کالاهای وارداتی و صادراتی و تمامی امور مربوط به ترخیص کالا از گمرک جلفا می پردازند.

خدمات حمل کالا در ترخیص کالا از گمرک جلفا چگونه است؟

زمانی که برای ترخیص کالا از گمرک جلفا با ما همکاری می نمایید دیگر نگرانی در رابطه با حمل کالا و تخلیه و بارگیری نداشته باشید. خدمات تخلیه و بارگیری ، استریپ و استافینگ، خدمات حمل و نقل بین المللی و حمل داخلی از مبدأ تا ارسال به انبار صاحب کالا بر عهده ما است.

5/5 - (4 امتیاز)