ترخیص کالا در جنوب

به علت اینکه مناطق جنوب ایران آب و هوای گرم و مرطوبی دارد باید شرایطی فراهم شود که مکانی برای نگهداری کالا های صادراتی و وارداتی مناسب باشد. صادرکنندگان و واردکنندگان چون با آب و هوای این منطقه آشنا هستند محصولات خود را به دقت بسته بندی می کنند. ترخیص کالا در جنوب اهمیت ویژه ای دارد. بندرعباس یکی از مهمترین بندرهای جنوب کشور است که امکانات خوبی در اختیار بازرگانان قرار می ‌دهد.

 بندرعباس حدود ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار وسعت دارد و در یک سال بیش از ۸۰ میلیون کالا را می تواند در خود جای دهد. موضوع مهمی که در رابطه با ترخیص کالا از بندرعباس وجود دارد، وجود دو گمرک شهید رجایی و گمرک باهنر است. چون این دو گمرک از یکدیگر فاصله زیادی ندارند بهترین مکان برای صادرات و واردات کالاها به کشورهای همسایه به حساب می آیند.

ترخیص-کالا-در-جنوب

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

ترخیص کالا از بندرعباس

ترخیص کاران حرفه ای ما تمام مراحل مربوط به ترخیص کالا از گمرکات جنوب به ویژه گمرک بندرعباس را انجام می دهند. این افراد به خوبی با مراحل و مدارک ترخیص کالا در جنوب آشنایی دارند و بلافاصله بعد از خرید کالا شروع به جمع‌آوری مدارک مورد نیاز می کنند.

ترخیص کالا در بندرعباس همانند سایر گمرکات طبق قوانین گمرکی انجام می گیرد. لازم است که همه بازرگانان با قوانین گمرکی و بخشنامه ‌ها آشنا شوند چون اگر کاری خلاف این قوانین انجام دهند متحمل ضرر و زیان های زیادی خواهند شد. افرادی که می خواهند تازه فعالیت خود را در خصوص تجارت و واردات کالا در گمرک بندرعباس شروع کنند، در ابتدا باید از یک ترخیص کار حرفه ای بخواهند تا تمام شرایط و قوانین گمرکی را برای آنها بازگو کند.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

ترخیص کالا از بوشهر

بوشهر یکی از مهمترین گمرکات جنوب ایران است. ترخیص کالا از بوشهر به صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان و ترخیص کاران ما صورت می گیرد. در سال های گذشته مهمترین طرف‌ های تجاری ایران که بیشترین مبادلات تجاری آنها از طریق بندر بوشهر صورت گرفته است کشورهای انگلیس و هند بودند اما اکنون بیشتر وارداتی که از این گمرک صورت می‌ گیرد از کشورهای کره جنوبی، چین، ایتالیا و اسپانیا می باشد.

ترخیص کالا از این گمرک مزایای زیادی دارد که از جمله این مزایا می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تخلیه ۲۴ ساعته بار
  • امکان صادرات مجدد کالاهایی با ورود موقت
  • گنجایش ۳ میلیون تن کالا در سال
  • در اختیار داشتن انبارهای پوشیده
  • معافیت گمرکی برای کالاهایی که در منطقه تولید می شود
  • امکان صادرات و واردات انواع محصولات نفتی و غیرنفتی
  • امکان ترانزیت داخلی و خارجی با سرعت بالا
  • تخفیفات ویژه گمرکی
  • نزدیکی استان بوشهر به کشورهای مجاور خلیج فارس همچون عربستان، قطر، عمان، بحرین

ترخیص کالا از خرمشهر

ترخیص کار گمرک جنوب ابتدا اطلاعات کاملی از محموله و بار دریافت کرده و سپس با توجه به تجربه ‌ای که در زمینه ترخیص کالا از خرمشهر دارد شروع به جمع‌آوری مدارک مورد نیاز می کند. هر چقدر این مدارک زودتر جمع‌آوری ‌شوند به نفع بازرگان است. جمع‌آوری مدارک رابطه مستقیمی با دریافت ترخیصیه کالا از گمرک خرمشهر دارد؛ بنابراین بازرگانان باید به سراغ ترخیص کارانی بروند که در انجام کارها تجربه و مهارت بالایی داشته باشند و بتوانند در سریعترین زمان ممکن با جمع‌آوری مدارک و تحویل آنها به گمرک مجوز ترخیصیه را دریافت کنند.

 ترخیص کالا از سیرجان و مراحل آن

سیرجان یکی از گمرکات جنوب کشور است که به علت شرایط خوبی که ترخیص کالا در این گمرک دارد بیشتر بازرگانان کالاهای خود را از آنجا صادر یا وارد می کنند. ترخیص کالا از سیرجان مراحلی دارد که در اینجا به این مراحل اشاره می کنیم.

  • تنظیم اظهارنامه اطلاعاتی
  • تحویل و اسناد مربوط به مجوز بارنامه، گواهی بهداشت و …
  • تطبیق دادن اسناد دریافتی
  • بررسی محصول
  • دریافت پروانه ترخیص
  • کنترل نهایی محصول
  • دریافت مجوز ترخیصه

ترخیص کالا در هر کدام از گمرکات جنوب که صورت گیرد نیازمند آشنایی با قوانین ترخیصی است. اگر با این قوانین آشنایی چندانی نداشته باشید یا نتوانید به موقع مدارک را جمع‌آوری کنید، حتماً باید از ترخیص کار گمرک جنوب بخواهید که کارهای مربوط به ترخیص را برای شما انجام دهد. تنها با یک تماس تلفنی می توانید از کارشناسان حرفه ای ما درخواست کمک کنید.

ترخیص-کالا-از-سیرجان

ترخیصکار کالا در جنوب

ترخیص کالا از جنوب همانند سایر گمرکات طبق قوانین گمرکی انجام می گیرد. لازم است که همه بازرگانان با قوانین گمرکی و بخشنامه ‌ها آشنا شوند چون اگر کاری خلاف این قوانین انجام دهند متحمل ضرر و زیان های زیادی خواهند شد. افرادی که می خواهند تازه فعالیت خود را در خصوص تجارت و واردات کالا شروع کنند، در ابتدا باید از یک ترخیص کار حرفه ای بخواهند تا تمام شرایط و قوانین گمرکی را برای آنها بازگو کند.

امروز شرکت های زیادی هستند که در خصوص ترخیص کالا از گمرکات جنوب فعالیت می کنند اما بعضی از این شرکت ها ترخیص کاران حرفه ای در اختیار ندارند یا مراحل ترخیص را به سرعت انجام می دهند و این موجب نارضایتی برخی از بازرگانان می شود. بازرگانی صباغی زاده با در اختیار داشتن ترخیص کاران و کارشناسان با تجربه علاوه بر ترخیص کالا از بندرعباس کارهای مربوط به ترخیص کالا از خرمشهر را نیز انجام می دهد.

همه افرادی که در بازرگانی صباغی زاده مشغول فعالیت هستند سال های زیادی در حوزه تجارت و ترخیص کالا در تهران و دیگر گمرکات فعالیت داشته اند و به خوبی با قوانین و مراحل کار آشنا هستند. همچنین مشاوران این مجموعه بزرگ افرادی خوش برخورد و اجتماعی هستند؛ بنابراین اگر سوالی در خصوص مراحل ترخیص کالا در جنوب داشته باشید می توانید با استفاده از شماره های زیر با آنها تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

ترخیص کار گمرک جنوب ابتدا اطلاعات کاملی از محموله و بار دریافت کرده و سپس با توجه به تجربه ‌ای که در زمینه ترخیص انواع کالا ها دارد شروع به جمع‌آوری مدارک مورد نیاز می کند. هر چقدر این مدارک زودتر جمع‌آوری ‌شوند به نفع بازرگان است. جمع‌آوری مدارک رابطه مستقیمی با دریافت ترخیصیه کالا از گمرکات جنوب دارد؛ بنابراین بازرگانان باید به سراغ ترخیص کارانی بروند که در انجام کارها تجربه و مهارت بالایی داشته باشند و بتوانند در سریعترین زمان ممکن با جمع‌آوری مدارک و تحویل آنها به گمرک مجوز ترخیصیه را دریافت کنند.

جهت مشاوره در مورد ترخیص کالا از گمرک خرمشهر میتوانید از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان تماس بگیرید.

ثبت سفارش خدمات یا مشاوره:

Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, jpeg, Max. file size: 20 MB.

هزینه ترخیص کالا از جنوب

تعرفه ترخیص کالا از گمرک جنوب با توجه به وزن بار، تعداد و نوع کالاهای وارداتی یا صادراتی، هزینه های انبارداری و نگهداری، تولید کننده کالا و خدماتی که ترخیص کار جهت ترخیص کالا ها انجام می دهد، تعیین می شود.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

سوالات پر تکرار در رابطه با ترخیص کالا در جنوب

ترخیص کننده کالا در جنوب چه تاثیری در روند ترخیص کالاها دارد؟

ترخیص کار حرفه ای کالا در جنوب با مراحل و مدارک مورد نیاز برای ترخیص انواع کالاها آشنا است و چون چندین سال در این زمینه خدمات ارائه داده است به خوبی از عهده انجام کارها برآمده و قادر است در سریع ترین زمان ممکن کارهای مربوط به ترخیص را انجام دهد.

چرا باید برای ترخیص کالاهای خود از گمرکات جنوب از شرکت بازرگانی صباغی زاده کمک بگیریم؟

ترخیص کاران و کارشناسان مجرب و حرفه ای بازرگانی صباغی زاده به علت دانش، آگاهی، مهارت و تجربه ای که در خصوص ترخیص کالاها دارند در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت کالاها را از گمرک ترخیص می کنند.

بازرگانی صباغی زاده

5/5 - (1 امتیاز)