خدمات ثبت سفارش کالا

ثبت سفارش کالا یکی از مراحل الزامی خدمات ترخیص کالا بوده که جهت واردات کالا به کشور و از طریق سازمان توسعه تجارت انجام می پذیرد. همانطور که از نامش نیز مشخص است، مجوز ثبت سفارش کالا حتماً باید پیش از ورود کالا به گمرک صادر گردد، در غیر این صورت خریدار متحمل زیان هایی خواهد شد. یکی از ارزنده ترین خدمات بازرگانی صباغی زاده در حوزه انجام ثبت سفارش کالا می باشد که با دانش و مهارت های بالقوه خود به راحتی و با کمترین هزینه ها به اخذ آن می پردازند. اگر شما نیز قصد دارید در رابطه با اخذ این مجوز اطلاعاتی به دست آورید با ما همراه باشید.

خدمات ثبت سفارش
خدمات ثبت سفارش کالا چگونه است؟

خدمات ثبت سفارش کالا چگونه است؟

ثبت سفارش به خدماتی اشاره می نماید که اجازه ورود کالاهای خارجی به داخل کشور را داده و در سیستم وزارت بازرگانی نیز ثبت می گردد. زمانی که درخواست مجوز ثبت سفارش می دهید، سازمان توسعه تجارت ایران به شما فایلی را ارائه می نماید که بر روی آن شماره هشت رقمی مجوز ‌و تاریخ مجوز ثبت سفارش همراه شماره و همچنین تاریخ پروفرما و نام شرکت متقاضی مندرج شده است. ثبت سفارش کالا یک موضوع کاملا الزامی است که از قوانین و تبصره های خاصی برخوردار است.

با ثبت سفارش کالا در گمرک افراد این اجازه را دارند که کالاهای خود را از دیگر کشورها وارد مرزهای ایران کنند و پس از آن مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی نماید. درواقع همه این کارها با استفاده از کد هشت رقمی صورت می پذیرد. اگر می خواهید در رابطه با صفر تا صد ثبت سفارش کالا اطلاعات جامعی در دست داشته باشید، توصیه می کنیم این محتوا را از دست ندهید. بازرگانی صباغی زاده با برخورداری از تکنسین های مجرب و خبره خود در کوتاه ترین زمان ممکن این مدرک را اخذ می نماید.

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

ثبت سفارش خدمات یا مشاوره:

Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, jpeg, Max. file size: 20 MB.

مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش کالا

شما حتماً باید قبل از ثبت سفارش کالا به جمع آوری مدارکی بپردازید که شامل موارد زیر هستند:

  • کارت عضویت وزارت بازرگانی متقاضی
  • اگر پروفرما به زبان غیر فارسی است، حتما باید ترجمه رسمی آن ارائه گردد
  • برای بعضی از کالا ها باید کاتالوگ و یا بروشور کالا ارائه شود
  • دریافت مجوزهای قانونی جهت ثبت سفارش کالا
  • کارت بازرگانی معتبر متقاضی
  • اصل و فتوکپی پروفرما
  • ارائه کاتالوگ ماشین آلات

پس از گرد هم آوردن این مدارک یکسری نکات وجود دارد که حتما باید آن ها را در پروفرما درج کنید.

  • نام، آدرس کامل، شماره تلفن و فکس خریدار
  • نام، آدرس کامل، شماره تلفن و فکس فروشنده
  • شماره و تاریخ صدور، تاریخ انقضای پروفرما و امضای آن
  • قیمت FOB و مبلغ کرایه حمل، قیمت واحد کالا و …

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش کالا با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش کالا
مراحل ثبت سفارش برای ترخیص کالا

مراحل ثبت سفارش برای ترخیص کالا

  1. ارائه مدارک لازم جهت ترخیص
  2. احراز هویت و تعیین مسیر
  3. کنترل و ارزیابی کالا
  4. دریافت مجوزهای لازم
  5. بررسی تعرفه و تطبیق کالا به وسیله کارشناس
  6. صندوق و صدور سند ترخیص
  7. انبارداری و اجازه بارگیری
  8. خارج کردن کالا از گمرک

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید

برای درخواست مشاوره وارد صفحه زیر شوید

مراحل ثبت سفارش جهت واردات کالا

مراحلی که نیاز است جهت وارد کردن کالاهای خارجی به ثبت سفارش کالا بپردازید، شامل موارد زیر می باشند:

  1. در مرحله اول باید به اخذ کد تعرفه کالای وارداتی بپردازید.
  2. از فروشنده کالا می بایستی فاکتور فروش یا پروفرما خود را دریافت کنید.
  3. حال باید وارد سامانه ثبت سفارش کالای سازمان توسعه و تجارت ایران شوید و از طریق آن به تکمیل فرم ثبت سفارش کالا اقدام نمایید که به صورت الکترونیک انجام می گیرد.
  4. پس از ثبت نام کارشناسان اقدام به تأییدیه سند ثبت سفارش کالا خواهند کرد.
  5. دریافت بیمه نامه حمل و نقل کالا باید به یک شرکت بیمه مراجعه نمایید.
  6. در مرحله آخر نیز باید به بانکی که واسطه معامله ها بوده است، هزینه ها را پرداخت نمایید.

پیشنهاد می نماییم برای پیشبرد در کارها و بالابردن راندمان کاری و با دقت پیش رفتن امور بدون هیچ گونه کم و کاستی و اشتباهی با یک شرکت بازرگانی در این رابطه به مشارکت بپردازید. در این صورت طی کردن تمامی این مراحل امری آسان و راحت تر خواهد بود.

شماره تماس بازرگانی صباغی زاده: 02188172427

استعلام ثبت سفارش کالا

در نظر داشته باشید، تمامی وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا، با توجه به قوانین وضع شده در کشور حتما باید به ثبت سفارش کالا بپردازند. ثبت سفارش کالای وارداتی یک مجوز در برابر ورود کالاهای خارجی بوده که اخذ آن از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران صورت می پذیرد.اگر به اخذ این مجوز از سامانه ثبت سفارش کالا نپردازید، بنابراین ورود هر گونه کالای خارجی قاچاق محسوب گشته و جرم خواهد بود. نحوه ثبت سفارش مطابق با پیش فاکتوری که از سوی فروشنده دریافت نموده اید، پیش خواهد رفت. حال بعد از اینکه با کمک و همیاری بازرگانی صباغی زاده به ثبت سفارش کالا پرداختید نوبت به استعلام آن می رسد.جهت دریافت استعلام ثبت سفارش کالا در وهله اول به سامانه جامع تجارت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. برای آگاهی دقیق از استعلام، وارد کردن اطلاعات با تمام جزئیات و همچنین ثبت سفارش کارهای خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.این متخصصان در زمینه حمل و نقل و مواردی از این قبیل حتماً اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهند داد. فراموش نکنید که جهت استعلام اطلاعات کامل خریدار و فروشنده و تاریخ صدور پیش فاکتور و مدت اعتبار آن و همچنین ارز معامله و نحوه پرداخت آن مورد نیاز است.

هزینه ثبت سفارش کالا


یکی از هزینه های واردات کالا مربوط به هزینه ثبت سفارش کالا می باشد که اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با آن در دست نیست. زیرا این روند به عوامل متعددی بستگی دارد. در رابطه با هزینه این سند لازم است عرض کنیم، اگر تمامی امور مربوط به آن را به شرکت تجاری و بازرگانی ما سپرده اید، بنابراین آسوده خاطر باشید. ما با کمترین هزینه ها به انجام ثبت سفارش کالا خواهیم پرداخت. قیمت ثبت سفارش کالا نیز مربوط به فیش ثبت سفارش بازرگانی است و آن هم برای خود قیمتی دارد.

برای اینکه بتوانید آگاهی از هزینه ثبت سفارش کالا به دست آورید، می بایست، جهت محاسبه کارمزد ثبت سفارش کالا، ارزش کل پرفورما را در نرخ ارز ضرب کنید. حال عددی که به دست آوره اید را بر 2000 تقسیم نمایید. فرمولی که ما جهت محاسبه هزینه ثبت سفارش کالا در نظر داریم به این صورت است:

2000 / نرخ ارز * ارزش کل پرفورما = کارمزد

ثبت سفارش کالا در مناطق آزاد و از طریق سامانه ثبت سفارش کالا همیشه یکی از سوالات پرتکرار تجار و بازرگانان در این حوزه بوده است. کاربرانی که اکثر با سوال ثبت سفارش کالا چیست؟ روبرو بوده اند، پیشنهاد می نماییم یک مطالعه ای بر روی این محتوا داشته باشند و پس از آن سوالات خود را با متخصصان ما در میان بگذارند. بازرگانی صباغی زاده همواره در خدمت شما عزیزان می باشد.

سوالات متداول خدمات ثبت سفارش کالا

آیا قبل از ثبت سفارش کالا نیز استعلام گرفته می شود؟

آیا کالاهایی هستند که نیازی به ثبت سفارش کالا نداشته باشند؟

به برخی از کالاهای نظامی،کالاهای مربوط به شرکت های تعاونی، ملوان ها و کارکنان شناورها، نمونه تجاری و تولیدی با توجه به آئین نامه مقررات صادرات و برخی دیگر از کالاها که نیازی به ثبت سفارش کالا ندارند.

بازرگانی صباغی زاده در حوزه ثبت سفارش کالا چه خدماتی ارائه می دهد؟

تهیه و تنظیم مدارک و اسناد مورد نیاز جهت ترخیص و ثبت سفارش، ثبت سفارش کالا و اخذ مجوز های مورد نیاز بدون اتلاف وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله خدمات ارزشمند این سازمان محسوب می گردد.

5/5 - (11 امتیاز)